آنچه شما ایجاد خواهید کرد

 آموزش تایپوگرافی لوگو 
تایپوگرافی نقش مهمی در درک برندها و چگونگی ارتباط برندهای موفق با مصرف کنندگان دارد. یک انتخاب عاقلانه از نوع می تواند یک آرم را به یاد ماندنی تر ، مشتاق تر ، قابل اعتماد تر و هیجان انگیز تر کند. لوگوهای حداقل چاپی ساده برای دستیابی به آنها ساده هستند و اغلب می توانند تأثیر بیشتری نسبت به طراحی لوگوی نمادین داشته باشند.

در اینجا ، ما به چگونگی استفاده موفقیت آمیز در طراحی آرم ، می توانیم نگاهی بیندازیم ، و چگونه می توان با استفاده از نکات و ترفندهای بسیار اساسی ، انواع مختلفی از مشاغل تجاری را ایجاد کرد.

ما بررسی خواهیم کرد که چگونه ترفندهای ساده برای تایپ ، اندازه ، مورد ، وزن ، ردیابی ، ترازی و رنگ واقعا می توانند طرح های چاپی شما را بلند کنند ، و آنها را در یک لحظه مناسب به صنعت تبدیل کنیم. اگر می خواهید طرح ها را همانطور که می خوانید از نو خلق کنید ، باید به Adobe InDesign دسترسی داشته باشید.

ما در این آموزش از فونت های خاصی استفاده خواهیم کرد که بعداً به آنها اشاره خواهم کرد ، اما اگر ترجیح می دهید خودتان را انتخاب کنید ، می توانید برخی از قلم های آرم تایپوگرافیکی عالی را در اینجا بیابید:

https://maktabtv.com/Courses/typography/
قلم ها
30 بهترین فونت برای ساخت مونوگرام و طراحی لوگو در سال 2019
ملودی نیسز
طرح ها را با استفاده از InDesign بازآفرینی کنید
نقوش طراحی شده در طول این آموزش با استفاده از Adobe InDesign در کنار هم قرار گرفته است.

برای بازآفرینی آرم ها به عنوان خوانده شده ، InDesign را باز کنید و یک سند جدید برای چاپ ایجاد کنید. اندازه را بر روی A4 و جهت گیری به Landscape تنظیم کنید. شماره صفحات را برای هم اکنون تنظیم کنید. می توانید صفحات را در صورت وم اضافه کنید. تأیید را کلیک کنید

1. پخش یک Ampersand
بسیاری از شرکت ها از طریق مشارکت یا مشارکت تشکیل می شوند و به عنوان بخشی از هویت شرکتشان ، و به عنوان مثال دارای "و" خواهند بود. اسمیت و پسران ، D&G ، H&M ، جونز و همکاران.

با توجه به برجسته سازی یک نماینده ، "و" در طراحی برند ، بر "و" نام شرکت توجه کنید. یک دکوراسیون تزئینی ، تزئین شده زیبا و قدیمی به نظر می رسد ، به لوگو ظاهری پیچیده و بزرگ می دهد. یک آمپرسند بزرگ همچنین بر ماهیت مشارکتی شرکت تأکید می کند ، که باعث اطمینان مشتری یا مشتری می شود که توسط یک تیم متخصص تحت مراقبت قرار می گیرند.

مشاغل رسمی که خدمات مشتری ارائه می دهند ، مانند بنگاههای حقوقی یا مشاوره های مالی ، مطابق با مؤسسات آموزشی یا دانشگاهی ، مانند دانشگاه ها و موزه ها ، از این نوع طراحی برند مناسب هستند.

این نمونه طراحی آرم با استفاده از Caslon 540 LT Std ، مجموعه رومی و ایتالیایی ایجاد شده است ، اگرچه هر نوع فونت سری با طراحی آمپرسند خوب می تواند همینطور کار کند. وزن ایتالیایی کازلون دارای یک آمپول فرفری زیبا است که شخصیت های سنتی سری بزرگتر را تکمیل می کند.

ampersand اغراق آمیز
همچنین می توانید یک ampersand برجسته را با یک متن بدون sif serif تنظیم کنید. این امر ظاهر و خلق و خوی طراحی لوگو را دگرگون می کند. این طرح نمونه در BonvenoCF Light تنظیم شده است. این ممکن است برای یک آژانس دیجیتال یا یک شرکت فناوری یا برای یک بیمارستان مدرن یا اعتماد به نفس سلامت کار کند.

sans serif font
تبلیغات
در InDesign آرم را ایجاد کنید
مرحله 1
برای بازآفرینی این طرح ampersand سریف ، به InDesign بروید و سندی را که قبلاً تنظیم کردیم باز کنید.

راهنمایی را از خط کش بالا بکشید (نمایش> نمایش حاکمان) تا یک پایه برای ارائه متن خود فراهم کنید.

سند جدید
پانل Layers (Window> Layers) را باز کنید و برای تغییر نام لایه بر روی عنوان پیش فرض Layer 1 کلیک کنید. آن را به عنوان راهنما تغییر نام دهید و بر روی OK کلیک کنید.

بر روی نماد Create New Layer در پایین سمت راست پنل Layers کلیک کنید تا یک لایه دوم بالاتر از Guides ایجاد شود. این را به عنوان متن سیاه تغییر نام دهید. این روند را تکرار کنید تا دو لایه دیگر ایجاد شود ، اولین نام سفید و لایه بالایی با نام Blue Ampersand.

پانل لایه ها
گام 2
برای اطمینان از کار کردن روی این لایه ، روی لایه Black Text کلیک کنید. حالا از پنل Tools گزینه Type Tool (T) را انتخاب کرده و بکشید تا یک کادر متن مربع ایجاد شود.

یک حرف واحد را درون قاب تایپ کنید و قلم را روی Caslon 540 LT Std Roman ، اندازه 150 pt تنظیم کنید. پایین نامه را روی پایه بگذارید ، که توسط راهنما مشخص شده است. قاب متن را انتخاب کنید و ویرایش> کپی ، ویرایش> چسباندن ، ویرایش نامه را انتخاب کنید. قاب دوم را در سمت راست نامه بنشینید ، با فاصله 20 میلی متر بین دو حرف.

فریم های متن
مرحله 3
به پنل Layers برگردید و بر روی لایه بالایی ، Blue Ampersand کلیک کنید تا آن را فعال کنید. یک فریم متن سوم ایجاد کنید و "&" را در آن تایپ کنید. قلم را روی Caslon 540 LT Std Italic ، اندازه 170 pt تنظیم کنید. برای کنتراست می توانید آن را به رنگ جسورانه بیرون بکشید. در اینجا من از آبی قوی ، C = 86 M = 0 Y = 19 K = 0 استفاده کرده ام.

آمپر
مرحله 4
لایه آبی Ampersand را قفل کرده و یک لایه را به سمت پایین ، تا وایت ببندید. می توانید یک لمس از رنگ سفید ایجاد کنید تا ظاهراً سمت چپ نامه ‘W توسط ampersand پاک شده باشد.

ابزار Ellipse (L) را انتخاب کنید و بکشید تا یک بیضی کوچک ایجاد شود تا در گوشه سمت راست بالای آمپر قرار بگیرد. Stroke را روی [None] و Fill را روی [Paper] تنظیم کنید. تکرار کنید تا یک بیضی کوچک دوم ایجاد شود که در کاسه آمپر قرار دارد.

مسدود کردن متن پس زمینه
و شما انجام داده اید! یک طراحی لوگو با طراحی زیبا و کلاسیک که توسط یک آمپرسند جسورانه جمع شده است.

طرح نهایی
2. فریم ها می توانند یک نشان از اقتدار به آرم ها بدهند
برخی مارک ها


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها