مکان نما ur یک بار کلیک کنید و لبه بیضی به یک مسیر متنی تبدیل می شود.

"شرکت کوچک قهوه" را تایپ کنید و قلم را

آموزش تایپوگرافی لوگو در هتل بزرگ برای بارگیری قرار دهید. اندازه قلم را به 70 pt رسانیده و رنگ قلم "The" و "Co" را روی [Paper] تنظیم کنید. "قهوه کوچک" را در یک swatch جدید CMYK تنظیم کنید ، که می توانید از طریق صفحه Swatches ، C = 64 M = 55 Y = 50 K = 50 را ایجاد کنید.

در صورت نیاز به تنظیم مقدار منحنی زیر نوع ، می توانید لنگر مرکزی پایین شکل بیضی را به سمت بالا بکشید (برای کاهش عمق منحنی)لوگو  یا پایین (برای افزایش عمق).

ابزار بیضی
مرحله 3
گزینه Type (T) را انتخاب کنید و بکشید تا یک قاب متن کوچک و باریک ایجاد کنید. آن را بصورت مرکزی زیر نام شرکت بنشینید. Type space (فضای) Est را تایپ کنید. 2005 (فضای) ~ "و قلم را در یک نوع سری بدون حاشیه sans تنظیم کنید. در اینجا از BonvenoCF Light استفاده کرده ام که ظاهری یکپارچهسازی با سیستمعامل دارد.

اندازه قلم را روی 20 pt ، Font Color را روی [Paper] ، All Caps and Align Center تنظیم کنید.

در یک مسیر تایپ کنید

https://maktabtv.com/Courses/typography/
مرحله 4
در این طرح مثال ، رنگی را به شما معرفی کرده ایم تا جلوه ای پر رنگ تر به لوگو ارائه شود. با این حال ، یک نکته عالی برای آزمایش قدرت و تطبیق پذیری یک طراحی آرم ، به خصوص اگر به صورت رنگی طراحی شده باشد ، رنگ آمیزی آن به رنگ سیاه است. اگر وقتی رنگ از بین برود ، طرح کمی خاموش به نظر برسد ، احتمالاً طراحی آن کمی بیشتر فکر می کند.

بدون پیش زمینه
همچنین می توانید آرم را به رنگ سفید تنظیم کنید و آن را در مقابل پس زمینه عکاسی تنظیم کنید تا بیشتر در مورد نحوه عملکرد در انواع مختلف چیدمان و طرح ها آزمایش کنید. آیا به عنوان مثال ، به عنوان بخشی از طراحی صفحه وب ، به تنهایی می تواند به تنهایی روی یک سند چاپ کار کند؟

با پس زمینه عکس
4. طرح های نوع خود را به صورت نمادین بسازید
آرمهای تایپ می توانند در کنار همتایان مبتنی بر تصویر خود کمی به نظر برسند و خسته کننده باشند. ما بررسی کرده ایم که چگونه تنظیم نوع و اندازه کاراکترها و معرفی فریم ها می تواند یک آرم را جالب تر و پویاتر کند. اما چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که طراحی لوگوی شما به یاد ماندنی خواهد بود؟

بسیاری از مشاغل ، به ویژه در بخش خرده فروشی ، "نمادها" و همچنین آرم هایی را برای نشان دادن نام تجاری خود ایجاد می کنند. نمادها می توانند به اندازه و همچنین آرم ها در اندازه های کوچک کار کنند ، و معمولاً بر روی یک مربع ساخته می شوند نه اینکه مستطیل شکل باشد. آنها غالباً حاوی اطلاعات کمتری هستند (بدون زیرنویس یا اطلاعات اضافی دیگر) و در نتیجه ، اغلب متنوع تر و به یاد ماندنی تر از آرم ها هستند.

به عنوان مثال ، یک مارک لباس ممکن است برای چاپ روی کالاها از یک نماد جالب و به یاد ماندنی استفاده کند. طرح های کوچک و نمادین حتی در مقیاس کوچک توجه را به خود جلب می کنند و می توانند با استفاده از رنگ و کنتراست بیشتر چشم را به خود جلب کنند.

اگر در حال طراحی یک آرم هستید که باید از آن متمایز شود ، و در بین طیف متنوعی از رسانه ها ، از کالاها تا پنجره های فروشگاه ، جذاب به نظر برسد ، نوع خود را در یک طرح مربع یا مدور قرار دهید. با هدف از بین بردن هرگونه اطلاعات اضافی غیر ضروری و طراحی برجسته و کمینه نگه دارید.

برای یک مارک لباس و لوازم جانبی داستانی ، جودی ، از این نمونه طراحی لوگو استفاده کنید. آرم نوع خوب است ، اما به خصوص جالب توجه نیست.

آرم jodie بدون رنگ
نسخه آی طراحی نام تجاری را در یک دایره رنگی محصور می کند و متن را به رنگ سفید برای کنتراست اضافه می کند. این نسخه بلافاصله مدرن تر و به یاد ماندنی تر به نظر می رسد.

آی جودی
این همچنین یک طراحی متنوع تر است - می توانید رنگ نماد را به سادگی تغییر دهید تا هویت متفاوتی به دامنه های مختلف مارک بدهید (به عنوان مثال برای ن ، آقایان ، کودکان و غیره).

آی های رنگی جایگزین
در InDesign نماد ایجاد کنید
مرحله 1
به سند InDesign خود بازگردید و در صورت وم یک صفحه جدید ایجاد کنید (از صفحه صفحات [پنجره> صفحات] اضافه کنید).

گزینه Type Tool (T) را انتخاب کنید و بکشید تا قاب متن 115 میلی متر در عرض و 40 میلی متر در ارتفاع ایجاد شود. قاب را به طور مرکزی در صفحه قرار دهید و "Jodie" را درون قاب تایپ کنید.

Font را روی Callie Hand Regular قرار دهید ، اندازه را روی 122 pt تنظیم کنید و متن را روی Align Center بگذارید.

قاب متن
گام 2
یک کادر متن دوم ، بسیار کوچکتر و "TM" را در این قاب تایپ کنید. موقعیت در سمت راست بالای قاب متن اول ، درست بالای نقطه "من".

قلم را روی Fira Sans Regular ، اندازه 12 pt و Align Center تنظیم کنید.

قاب متن دوم
مرحله 3
از پانل Tools ابزار Ellipse (L) را انتخاب کنید و با نگه داشتن Shift ، بکشید تا یک دایره مناسب به قطر 91 میلی متر ایجاد شود. موقعیت در بالای قاب متن "جودی". راست کلیک کنید (ویندوز) یا کنترل کلیک (Mac OS)> ترتیب> ارسال به عقب.

Stroke Color را روی [None] و Fill Color را بر روی یک رنگ صورتی جدید CMYK ، C = 0 M = 51 Y = 20 K = 0 تنظیم کنید (از پانل Swatches [گزینه Window> Color> Swatches] New Color Swatch را انتخاب کنید).

ابزار بیضی
مرحله 4
رنگ متن هر دو فریم متن را از صفحه پانل Character Formatting Controls که در بالای صفحه یا از صفحه Swatches اجرا می شود ، تنظیم کنید.

رنگ متن به رنگ سفید
نتیجه
طراحی تنها آرم ها و نمادها می توانند هنگام کار با تایپوگرافی بسیار ساده باشند. این نکات را هنگام طراحی خود در ذهن داشته باشید تا طرح های برندسازی شما موثر ، به یاد ماندنی و مناسب مشتری باشند:

یک آمپر برای سبک دادن و سبک کردن تقویت کنید


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین وبلاگ ها

آخرین جستجو ها