فقط بیش از نام آنها به عنوان بخشی از هویت برندشان لازم است. مشتری ممکن است

آموزش تایپوگرافی لوگو  از شما بخواهد که یک شعار یا مکان (های) اداری نیز درج کنید.

با اعمال یک قانون A، B، C می توانید بخش های مختلف متن را متعادل کنید. A نام شرکت است و باید بزرگترین عنوان باشد. B یک عنوان فرعی برای بزرگترین و مهمترین اطلاعات بعدی بعدی است. عنوان C کوچکترین و کم اهمیت ترین متن است.

بنابراین در این مثال ، "هتلداری هتل" A است ، "نیویورک لندن پاریس" B است ، و "کلاس جهانی خدمات از سال 1952" C است.

فریم ها
تمام متن ها به صورت Arial Bold و Regular تنظیم شده اند. افزایش ردیابی (فضای بین همه حروف) نیز خوانایی آرم را افزایش می دهد و به حروف فضایی برای تنفس می دهد.

این خوب است و متن به نظر می رسد متعادل ، اما متن دقیقاً مثل متن به نظر می رسد. چگونه می توانیم آن را به چیزی تبدیل کنیم که بیشتر شبیه یک آرم باشد؟

سکته مغزی و فریم ها برای استفاده در طراحی برندهای شما واقعاً ساده است ، اما گاهی اوقات نیز از این نکته غافل می شوید. متن با چهار سکته مغزی ساده سیاه و سفید ، متن به یک آرم کم ارزش و کم ارزش تبدیل شده است.

https://maktabtv.com/Courses/typography/

با خطوط
یک قاب مشکی جامد را در اطراف متن قرار دهید و آرم بیشتر شبیه یک تمبر است. این سبک طراحی واقعا مناسب مارک های سبک زندگی یا خرده فروشی لوکس است.

با یک قاب
در InDesign آرم را ایجاد کنید
مرحله 1
به InDesign برگردید و یک راهنما را از خط کش بالا (نمایش> نمایش حاکمان) به پایین بکشید تا یک پایه را ایجاد کنید.

نوع ابزار (T) را انتخاب کنید و بکشید تا یک قاب متن باریک و باریک ایجاد کنید. آن را به طور مرکزی در صفحه قرار دهید. نام شرکت را تایپ کنید و قلم را روی Arial Bold ، Size 40 pt و All Caps تنظیم کنید. پیگیری را به 130 افزایش دهید.

قاب متن
گام 2
یک قاب متن باریک دوم ایجاد کنید و در مکان (های) دفتر تایپ کنید. قلم را روی Arial Bold ، اندازه 15 pt ، All Caps و Tracking تا 130 تنظیم کنید. این قاب را به طور مرکزی بالاتر از نام شرکت قرار دهید.

یک فریم متن سوم را زیر نام شرکت تنظیم کنید و مانند قبل قلم را روی Arial Regular ، اندازه 11 pt ، All Caps و Tracking قرار دهید.

سه قاب متن
مرحله 3
از ابزار پانل Tools () را انتخاب کنید و با نگه داشتن Shift بر روی صفحه کلید خود ، از چپ به راست بکشید تا یک خط افقی کاملاً مستقیم ایجاد کنید. آن را در سمت راست عنوان B از آرم قرار دهید و آن را گسترش دهید تا با آخرین شخصیت نام شرکت مطابقت داشته باشد.

Stroke Color را روی [Black] و Stroke Weight برابر 0.3 میلی متر تنظیم کنید. پانل سکته مغزی (پنجره> سکته مغزی) را باز کنید و درپوش را روی یک دور گرد تنظیم کنید تا نقاط پایانی خط نرم شود.

خط سیاه
پانل سکته مغزی
مرحله 4
ویرایش> کپی و ویرایش> خط را چسباند ، آن را در سمت چپ عنوان B قرار دهید. دو سکته مغزی دیگر را بچسبانید ، آنها را در دو طرف عنوان C قرار دهید و در صورت وم طول آنها را گسترش دهید.

هر دو طرف متن را لمس می کند
مرحله 5
برای ایجاد یک فریم در کل متن ، به جای آن ، ابزار Rectangle (M) را انتخاب کنید و بکشید تا قاب ایجاد شود که حدوداً حاشیه 13 میلی متر بین لبه قاب و متن را از همه طرف ایجاد کند.

از پانل Stroke ، وزن را 1 میلی متر و Type را به ضخیم و باریک تنظیم کنید.

قاب آرم
3. نوع Retro را برای برندسازی دوستانه انتخاب کنید
بسیاری از مشاغل نسبت به شرکت هایی که در بخش های رسمی یا اختصاصی تر هستند ، به ظاهر تجاری دوستانه تر و قابل دسترسی تری نیاز دارند. مارک های غذایی ، کافه ها ، خیریه ها و آژانس های خلاق باید قابل دسترسی باشند و تایپوگرافی که در طراحی برند آنها استفاده می شود واقعاً می تواند به تقویت این اخلاق شاد و باز کمک کند.

طرح های نوع الهام گرفته از یکپارچهسازی با سیستمعامل مناسب بسیار خوبی برای این نوع مشاغل است. به طور همزمان مرسوم ، مد روز و دلتنگ ، شکل مناسب با الهام از پرنعمت می تواند یک نام تجاری را گرم و جذاب بنظر برساند.

فونت هایی که به سبک های طراحی 1950 اشاره می کنند ، با جذابیت و زیبایی ، زیبایی آنها برای طراحان لوگو عالی هستند. این نمونه طراحی لوگو را برای یک برند قهوه مشاهده کنید. در برابر یک پس زمینه رنگی پاستیل ، نوع در یک مسیر منحنی اجرا می شود. شما باید یک طرح را صاف (بدون سایه و شیب) برای ظاهری مدرن و زیبا در نظر بگیرید تا آن را تازه و مناسب نگه دارید.

آرم نهایی
در InDesign آرم را ایجاد کنید
مرحله 1
به سند InDesign خود بازگردید و یک صفحه جدید ایجاد کنید. صفحه Swatches (Window> Color> Swatches) را باز کرده و روی نماد New Swatch در پایین سمت راست پنل کلیک کنید.

برای ویرایش آن بر روی نام swatch جدید دوبار کلیک کنید. Mode را روی CMYK و مقادیر را به صورت زیر تنظیم کنید: C = 35 M = 1 Y = 20 K = 0. تأیید را کلیک کنید

Rectangle Tool (M) را از پانل Tools انتخاب کنید و بکشید تا یک قاب 180 میلی متر در عرض و 60 میلی متر در ارتفاع ایجاد کنید. Stroke Color را روی [None] و Fill Color (سوییچ رنگ) بر روی سواچ جدید خود تنظیم کنید ، C = 35 M = 1 Y = 20 K = 0.

پس زمینه نعناع
گام 2
ابزار Ellipse (L) را انتخاب کنید و بکشید تا یک بیضی خشن ، در حدود 195 میلی متر در عرض و 100 میلی متر در ارتفاع ایجاد کنید. مرکزی را بر روی مستطیل رنگی قرار دهید که قسمت بالای بیضی شکل آن در قسمت رنگی قرار دارد.

Type on a Path Tool (Shift-T) را انتخاب کنید ، که می توانید از طریق منوی کشویی در زیر Type Type (T) در پانل Tools پیدا کنید. روی سمت چپ بالای لبه فوقانی بیضی شکل بکشید تا یک نماد کوچک ‘+ در کنار yo ظاهر شود


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین وبلاگ ها

آخرین جستجو ها